Regulament

Regulament

Programele prezentate pe acest site aparțin operatorului SC REISE DONAU DELTA SRL, cu sediu social în Municipiul Tulcea, Strada Griviței, Nr. 68B, camera 2, Bloc Delta Premium Residence, Etaj 3, Ap. 301, Județul Tulcea, CUI: 40960291 și J36/285/2019. Pentru detalii suplimentare va rugăm frumos să ne contactați telefonic sau prin e-mail la adresa contact@excursie-delta.ro.

Termene și Condiții Generale

Intenția echipei noastre este de a vă oferi o experiență plăcută pe durata călătoriilor pe care alegeți să le parcurgeți cu noi, astfel am creat o listă de reguli. Înainte de a rezerva una sau mai multe excursii, vă rugăm să citiți cu atenție fiecare paragraf.
În momentul în care faceți rezervarea considerăm că ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu toate.

Rezervările excursiilor se pot efectua în felul următor:
• Telefonic: +40741088577
• Cerere scrisa pe e-mail: contact@excursie-delta.ro 
• Online pe site: www.excursie-delta.ro

Termenele și condițiile sunt aplicate pentru toate serviciile noastre. Rezervările efectuate pe site-ul www.excursie-delta.ro, la telefon +40741088577 sau e-mail contact@excursie-delta.ro sunt automat procesate ca având confirmarea și acordul solicitantului pentru termenele și condițiile prezentate pe site.

Siguranța rezervărilor și politica de plăți

Prin completarea formularului de rezervare vă asumați să respectați termenele și condițiile rezervării. Serviciile pe care le solicitați prin acest site vor fi validate de către echipa, iar ulterior vă vom comunica disponibilitatea acestora.

Pentru garantarea fermă a rezervării este necesar să achitați un avans de 50 lei de persoană, în termen de 1 zi lucrătoare de la data confirmării disponibilității. În situația în care avansul excursiei nu va fi achitat în termenul stabilit, solicitarea va fi anulată.
Personalul nostru vă va informa în prealabil cu privire la serviciile suplimentare sau opționale neincluse în tariful de excursie.

Modalitățile de plată disponibile:

  • Transferul bancar
  • Plata cu cardul online

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

În cazul opțiunii de plată ” Online prin card bancar ” veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

  • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
  • „3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!

*Diferența se poate achita la sosirea în port (numerar sau card).

Programele se țin cu minim 4 persoane adulte înscrise. Dacă grupul nu se formează veți fi notificați cu o zi înainte iar alternativele sunt:

  • Reprogramarea (pentru un alt traseu sau o altă zi)
  • Returnarea integrală a avansului

Calitatea serviciilor oferite de partenerii noștri (mese de prânz sau excursii cu mașini sau căruțe la Pădurea Letea sau Pădurea Caraorman) nu este în responsabilitatea noastră și nu oferim compensații financiare pentru serviciile oferite de parteneri. Plățile pentru serviciile opționale oferite de parteneri se pot face doar în cash/numerar direct către ei.

Anulări / neprezentări / penalizări

Când se efectuează o solicitare de rezervare, se acceptă implicit termenele și condițiile politicii de anulare / neprezentare. Sumele incasate cu caracter de avans sunt pentru confirmarea rezervării. Anularea unei rezervări din motive personale nu implică returnarea avansului.

În cazul anulării unei rezervări cu cel puțin 2 zile înaintea efectuării excursiei, avansul nu se pierde. Acesta va putea fi refolosit oricând în următoarele 12 luni de către persoana care a făcut rezervarea.

Neprezentarea fără anularea rezervării implică reținerea integrală a sumei achitate drept avans. Modificarea unei rezervări cu cel puțin 2 zile înainte de efectuarea excursiei nu va duce la penalități, iar noua rezervare se va face în funcție de disponibilitate. În cazul în care decideți din orice motiv să vă schimbați traseul ales inițial (pentru care a fost deja făcută rezervarea), este necesar să achitați integral contravaloarea serviciilor.
O rezervare modificată nu va beneficia de o reprogramare (prin neprezentare se va pierde integral atât avansul cât și diferența achitată pentru prima modificare a traseului/programului/serviciului solicitat).

Tarifele

Toate tarifele afișate pe site-ul www.excursie-delta.ro includ TVA și sunt exprimate în LEI/RON. Tarifele pot fi modificate în orice moment iar eventualele majorări tarifare nu vor afecta rezervările deja confirmate, cu excepția cazului în care apar: majorării ale taxelor și impozitelor, introducerea de noi taxe și impozite.

Politica de Confidențialitate și Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

Echipa noastră folosește standarde etice înalte și vă respectă intimitatea, cu excepția cazurilor în care legea ne cere divulgarea datelor dumneavoastră personale. Nu vom divulga informațiile dumneavoastră personale unor terțe părți fără consimțământul dumneavoastră.

Accesând formularul de rezervare prin care vă transmiteți datele dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervări, declarați că sunteți de acord cu următoarele:
• datele personale solicitate să fie colectate și stocate de către societatea noastră;
• datele personale să fie utilizate pe o perioadă nedeterminată, precum și în vederea unor contactări ulterioare;
• să primiți din partea societății noastre diverse

Politica de cookie

Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt folosite pentru a stoca mici informații. Acestea sunt stocate pe dispozitivul dvs. atunci când site-ul web este încărcat în browser. Aceste cookie-uri ne ajută să facem site-ul web să funcționeze corect, să îl facem mai sigur, să oferim o experiență mai bună pentru utilizator și să înțelegem cum funcționează site-ul web și să analizăm ce funcționează și unde trebuie îmbunătățit.

Ca majoritatea serviciilor online, site-ul nostru web folosește cookie-uri de la prima parte și de la terți în mai multe scopuri. Cookie-urile de la prima parte sunt în cea mai mare parte necesare pentru ca site-ul web să funcționeze corect și nu colectează niciuna dintre datele dumneavoastră de identificare personală.

Cookie-urile terță parte utilizate pe site-ul nostru sunt în principal pentru a înțelege modul în care funcționează site-ul web, cum interacționați cu site-ul nostru, menținerea serviciilor noastre în siguranță, furnizarea de reclame care sunt relevante pentru dvs. și, în general, oferindu-vă un utilizator mai bun și îmbunătățit. experiență și vă ajută să vă accelerați viitoarele interacțiuni cu site-ul nostru web.

Siguranța

• Ambarcațiunile sunt asigurate CASCO.
• Echipa noastră nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau furate în ambarcațiuni ori pe pontoanele de acostare.
• Societatea noastră nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente ce pot surveni din neglijența clientului, a unui alt operator sau a unui partener.

Conduita

Societatea noastră își rezervă dreptul de a refuza îmbarcarea clienților aflați în stare de ebrietate, clienților nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor deranjează alți clienți sau aduc prejudicii imaginii societății sau echipei noastre.
Societatea noastră își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.

Obligațiile Prestatorului (obligațiile noastre)

Prestatorul are obligația de a asigura clienților locul rezervat în barcă împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ promis.

În cazul în care, după începerea excursiei, o parte importantă din serviciile turistice rezervate nu sunt realizate, Prestatorul are următoarele obligații:
• să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării excursiei, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate/cantitate;
• să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate și cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice
• în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Prestatorul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:
• când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin termene și condiții se datorează clientului;
• când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forță majoră, așa cum aceste cazuri sunt definite de legislația română (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri ale mijloacelor de transport etc.).

Obligațiile clientului (obligațiile dumneavoastră dar și a tuturor celor pentru care se achiziționează serviciile noastre)
• Clientul este răspunzător față de Prestator pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, ambarcațiunilor și echipamentelor acestora.
• Este strict interzis mersul în barcă pe perioada deplasării.
• Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea termenelor și condițiilor pe întreaga durată a excursiei.
• În ambarcațiune nu este permis fumatul și consumul de băuturi alcoolice sau alimente.
• Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi. Pe tot parcursul excursiei, clienții trebuie să urmeze în totalitate indicațiile personalului nostru.

Nevoi speciale

Orice nevoie specială trebuie anunțată la momentul rezervării. Ambarcațiunile noastre nu sunt adaptate persoanelor cu dizabilități locomotorii iar pentru siguranța tuturor participanților ne rezervăm dreptul de a refuza anumite solicitări. Vă reamintim și că infrastructura în Delta Dunării nu este adaptată persoanelor cu dizabilități locomotorii.

Animalele de companie

În funcție de talie, animalele de companie sunt acceptate doar pentru excursiile în care aveți rezervată întreaga ambarcațiune doar pentru dumneavoastră și grupul dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul de a refuza îmbarcarea clienților însoțiți de animale de companie agresive sau care depășesc considerabil/vizibil 30 kg, sub sancțiunea anulării rezervării.

Traseul excursiei – Condiții și/sau situații deosebite

Traseul excursiei se poate modifica în funcție de cotele apelor, condițiile meteorologice sau alte situații ce nu țin de noi (canale blocate de copaci, lacuri colmatate etc). Modificarea traseului (pe un alt lac sau canal decât cel menționat la detaliile programului) nu va afecta durata totală a programului și doar membrii echipei noastre pot decide noul traseu.

Reclamații

Reclamațiile privind calitatea serviciilor prestate se vor face pe loc sau pe toată durata excursiei. Reclamațiile ulterioare încheierii excursiei/programului nu vor fi luate în considerare.

Reclamațiile privind prejudiciile cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor ne trebuie aduse la cunoștință în cel mult 24 de ore de la data terminării programului.

Legea aplicabilă. Litigii

Drepturile și obligațiile părților (noi/prestatorul și dumneavoastră clientul/turistul) prevăzute de termene și condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc termenele și condițiile vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Toate litigiile apărute din/sau în legătură cu prestarea serviciilor ce formează obiectul termenelor și condițiilor vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române.

Dispoziții finale

Ne rezervăm dreptul să modificăm oricând termenele și condițiile.
Modificarea termenelor și condițiilor nu va afecta tarifele în cazul rezervărilor deja confirmate.

Clauze finale

Considerăm că orice persoană în momentul rezervării sau în momentul accesării vreunui serviciu oferit de noi a luat cunoștință termenelor și condițiilor de mai sus și le-a acceptat tacit.